“Рівненський обласний спеціалізований центр реабілітації дітей з ураженнями центральної нервової системи з порушеннями психіки та паліативної допомоги дітям”
вул. Поповича, 35 А, м.Рівне, 33001, тел. 62-86-88,
р/р 35430025934166 в ГУДКСУ у Рівненській області, код ЄДРПОУ 02000004, МФО 333391,
E-mail: Kidhouserivne@gmail.com
Відділення медичної реабілітації надає допомогу для відновлення здоров’я дітям з порушеннями психо-фізичного розвитку.
Ефективна реабілітація забезпечить відновлення, корекцію психологічних функцій, якостей та властивостей дитини з РАС.
ЩО МИ ПРОПОНУЄМО:
1. Діагностика аутизму за методикою «Психоосвітній профіль (РЕР-3)»
2. Консультування з питань розвитку і корекційно-розвиткової допомоги дітям з РАС спеціалістів:
– психіатра,
– невролога,
– логопеда,
– практичного психолога.
3. Корекційна робота з дітьми з РАС має комплексний характер, будується з врахуванням особливостей розвитку кожної дитини і забезпечує максимальну ефективність реабілітаційних методик.
Заняття проводиться за напрямами
- психологічна корекція
- логопедична корекція
- заняття з сенсорної інтеграції
- кінезітерапія
- арт-терапія
- терапія з використанням технологій М.Монтессорі
- розвиток соціально-побутових навичок.
4. Сучасні методики роботи з дітьми з РАС.
Спеціалісти нашого центру обізнані з основними діагностичними і психокорекційними технологіями для дітей з РАС і успішно використовують їх у своїй роботі.
• АВА-терапія (навчання навичкам продуктивної комунікації, правильній взаємодії дітей з аутизмом)
• сенсорная інтеграція (подолання сенсорної депривації та корекція порушень сенсорного развитку)
• АРТ-терапія (групові та індивідуальні заняття, спрямовані на развиток комунікаційних навичок, самореалізацію сенсорної сфери та покращення психологічного стану дитини)
• адаптивна фізкультура (адаптація до проведення занять сенсомоторної корекції, адаптація до участі в групових заняттях)
• кінезітерапія (заняття з дітьми на основі виконання фізичних вправ, спрямованих на развиток саморегуляції та концентрації уваги, а також на сенсорний развиток).
5. Очікувані результати:
- досягнення оптимального психоемоційного стану
- покращення соціального самовизначення
- підвищення рівня набуття та засвоєння знань, умінь і навичок
- розвиток мовлення
- успішна психологічна адаптація, реабілітація
- особистісне становлення
- формування здатності пристосовуватися до існуючих у суспільстві вимог